Sunday, March 19, 2006
سال نو مبارک...
سال هشتاد و چهار هم ساعات آخرش رو داره سپری میکنه، یک سال دیگه هم از عمرمون سپری شد. اعتراف میکنم که تو این چند سال اخیر، بدلایل مختلف هیچ وقت سال موفقی رو پشت سر نگذاشتم. آخرین باری که احساس کردم یک سال موفق رو گذرانم، سال هشتاد بود. امسال هم مثل این چند سال اخیر، خیلی از روزهایی رو که الان میشد از اونها نیکی یاد کرد رو فقط به خاطر نداشتن یک سری شرایط از دست دادم. شاید بتوانم به این دلخوش باشم که، مجله و روزنامه و کتاب خواندم، فیلمهای زیادی دیدم، و کلّی وبگردی کردم. در هر صورت شاید خیلی راضی نباشم، ولی بازهم خدا را شکر میکنم. از همینجا هم پیشا پیش سال جدید رو به همه دوستان تبریک میگویم. و از خدا برای همه دوستان و عزیزان سالی خوب، توام با سلامتی را خواستارم. انشاءالله همگی موفق و پیروز باشید.

Saturday, March 04, 2006
...
1.
چند وقتی میشد که شدیدآ دچار آنلاین زده گی شده بودم، و مهمترین دلیلش هم یک تصمیم جدیدِ که تو زندگیم گرفتم. فعلآ زودِ که در موردش صحبت کنم. حالا باید دید که خدا چی می خواد. خدا رو چه دیدی، شاید ما هم رستگار شدیم.
2.
تو این چند وقت که نبودم بیشتر سعی کردم کتاب، مجله و روزنامه بخونم و بعضی و اوقات هم فیلم ببینم. احسان عابدی عزیز هم زحمت کشید و چندتا کتاب که دوست داشتم بخونم رو برام فرستاد، احسان جان مرسی.
3.
حذف شد.
4.
گوش شیطون کر و همچنین خدا رو شکر. چند وقتی میشه که مثل بچه آدم قبل از ساعت 1 میخوابم. واقعآ خدا شب رو برای رسیدن به آرامش به وجود آورده و نه برای شبگردی تو اینترنت.
5.
باید هر چه زودتر یک کار مناسب حال خودم پیدا کنم.