Saturday, October 16, 2004
دعا کنید...
چند وقت پیش داشتم ویلاگ این خانومی رو میخوندم، از تو نوشته هاش یه چیز توپ یاد گرفتم و کلی هم باهاش حال کردم. روشی جدید برای دعا کردن که تا به حال نشنیده بودم، جریان از این قراره که: شما اپتدا موزیک مورد علاقتون که یه جورایی بتونید با گوش دادن به اون با خدا ارتباط برقرار کنید رو پیدا و بعد صدای موزیکتون رو تا سر حد کر شدن زیاد کنید و در آخر هر چی از خدا میخواین لا به لای موزیکتون فریاد بزنید.(لازم بذکر که من حرفهاش رو اینجوری فهمیدم)
بخدا با موسیقی هم میشه با خدا ارتباط بر قرار کرد، ازنظر من موسیقی نوعی زیباییست، خدا هم زیبایی رو دوست داره...من که کلی بعد از این کار روحیه ام عوض شد...امتحانش ضرری نداره، فقط یه مشکل کوچیک هست که اونم صدای ناهنجاری که برای اطرافیان ایجاد میشه که اگه شما یه ذره مراعات کنید، به امید خدا مشکلی پیش نمیاد...
موفق باشید...

<< صفحه‌ی اصلی