Sunday, January 23, 2005
برای رهایی آرش سیگارچی...
به مادر قول داده بودم که دیگه با سیاست کاری نداشته باشم، آخه وقتی فهمیده بود که مطالب سیاسی تو وبلاگم مینویسم، خیلی نگران شده بود. اما وقتی به مادر وخانواده آرش که هر لحظه منتظر بازگشت او هستند فکر کردم، دلم نیامد که ننویسم.

این دو خط رو داشته باشید:
وقتی که چند متر آنطرفتر از محلی که رئیس جمهور آمریکا مشغول یاد کردن سوگند بود، مخالفان وی بدون آنکه کسی برای آنها ایجاد آزار واذیت کند، بشدت مخالفت خود را با جرج بوش اعلام میکنند. این یعنی آزادی بیان…

وقتی که دختر رئیس جمهور آمریکا بدلیل اختشاش در یک رستوان بازداشت میشود، بدین معنیست که آزادی اجتماعی حقیست، که برای همگان برابر است…

امید معماریان، حنیف مزروعی، فرشته قاضی و حالا یک متهم تازه به نام آرش سیگارچی.
همه این عزیزان فقط و فقط خواستار این دو حق انسانی خود هستند. آیا این حق زیاد یا نامشروعیست که بخواهند از آنها دریغ کنند؟!!!
هرروز شاهد آنیم که به تعداد کسانی بخاطرآزادی بیان وحقوق اجتماعی خود به بند کشیده می شوند، افزوده می شود.
آرش امروز تنهاست، آرش برای رهایی نیاز به کمک شما دوستان دارد، بیائید به پیشنهاد علیرضا تمدن عزیز جواب مثبت دهیم، و با این حرکت ضمینه آزادی او را فراهم سازیم.

درخواست از جبهه مشارکت، سازمان مجاهدين و دکتر معين
وثيقه آرش سيگارچی را تامين کنيددوستان اصلاح طلب!

آقای معين، آقای خاتمی، آقای آرمين، آقای مزروعی، آقای تاجزاده، آقای نبوی آقای...!

ديروز، ما برای امروز شما هم صدا شديم و حامی. امروز اين شما هستيد که بايد برای فردای آرش و ما و حتی خودتان دست ها را بالا بزنيد. اين فرصتی است تاريخی برای شما تا اثبات نماييد که با مردميد و در جبهه مردم. اين فرصت طلايی و اين موقعيت عالی را نه از خود دريغ کنيد، نه از آرش و نه از مردمی که دلسردی آنها مساوی است با شکست اصلاحات.

به شما اطمينان می دهيم که تامين وثيقه آرش سيگارچی و مهيا نمودن شرايط آزادی او گام بلندی خواهد بود برای حفظ آخرين و تنها پايگاه اصلاحات از جانب شما. هشت سال فرصت سوزی کافی است! اين آخرين فرصت ها را ديگر نسوزانيد!

دوستان بياييد همه با گذشتن اين مطلب در وبلاگ هايمان صدای خود را رساتر نماييم. بياييد به نيروی عظيم اين اتحاد که حاصل آنرا چند بار تجربه کرده ايم ايمان بياوريم و يکبار ديگر و اين بار برای آزادی آرش سيگارچی دست در دست هم دهيم. می دانم که بسياری از شما با اصل درخواست از اين گروه از اساس مخالفيد. ولی تمنای من اين هست که شرايط را بسنجيد و بدانيد که اين سريع ترين و آسان ترين راه است برای رسيدن به هدف، يعنی آزادی آرش عزيز. پس شما هم اين فرصت طلايی را از خود و آرش دريغ نکنيد.

<< صفحه‌ی اصلی