Sunday, March 13, 2005
پالتاک در شب دوم...
در مورد دیشب فقط سه خط مینویسم:

اول برای خودم: دیشب افتضاحترین شبی رو که از اول تا به الان که با دنیای نت آشنا شدم رو پشت سر گذاشتم. دیشب یا من ر به ر دیسکانکت میشدم، یا بعد از اینکه یک ساعت از جریان رو از نبودم، تا برگشتم و بعد از نیم ساعت که تو نوبت بودن(توجه داشه باشید که تا اون لحظه هیچ مشکلی وجود نداشت)فرصت حرف زدن به من رسید و از شانس خوب من دقیقآ از همینجا بود که مشکل فنی شروع شد. ومن هم به این نتیجه رسیدم که بچه تو رو چه به صحبت در مورد اخلاق کامنت گذاری، برو بگیر بخواب لحاف یخ کرد...


دوم برای جمع: نکته مثبت قضیه اینه که، همیشه در این مدل مبحث ها دعوا ردخور نداشته وندارد. اما گوش شیطون کر بحث همچنان خوب پیش میرود... جون مادراتون هفته بعد دعوا راه نندازید، بعد بگید چشم این بابا شور بود...


سوم اینکه: این خانوم، که من وبلاگشون رو ندیده بودم، خیلی خیلی خیلی خوب حرف میزد...جای تحسین داشت...


چهارم اینکه: اگر قرار بود سه تا پاراگراف بنویسم چی میشد...

<< صفحه‌ی اصلی