Sunday, April 03, 2005
استارت سال جدید....
*تعطیلات هم تمام شد، امیدوارم که سال خوبی برای همه دوستان آغاز شده باشد. با تمام وجود دلم میخواد امسال، تمام این سختیهایی را که در این دو سال پیش رو داشتم رو نبینم. واقعآ خیلی سخته که یک نفربعد دو سال پیگیری بیماریش تازه بفهمه که دردش یک مرضیه که درمان قطعی ندارد. دکترم چند وقت پیش آب پاکی ریخت رو دستم و گفت: مشکل شما ریشه ای از بیماری ام اس است. از بیماریم اصلآ ناراحت نیستم.از این میسوزم که چرا باید اینقدر بدشانس باشم که با وجود مراجعه به بهترین متخصص ها و بیمارستانهای مجهز، چندین ام آر آی، دوبار ال پی(کشیدن مایع نخاع) تازه بدون هیچ توجیه منطقی،(هیچ کدام از آزمایشاتم بطور قطعی این بیماری رو تایئید نمیکنه) به این نتیجه رسیده باشند. در هر صورت اینم سرنوشت ماست دیگه...ولی باز هم خدا رو شکر...شاید کاملتر در مورد بیماریم نوشتم...


**تو این تعطیلات بیشترین حالی که کردم، از بردهای عالی و با ارزش تیم ملی بود. حالا از سه بازی در دور برگشت داریم، که تو دو تا میزبانیم، وپنج امتیاز از این سه بازی ما رو قطعآ به جام جهانی میفرستد. خیلی دوست دارم تحقیر شدن این بحرین رو تو آزادی ببینم. و دوست دارم ایران و ژاپن از این گروه بالا بیایند.


***وبلاگ علیرضا تمدن هک شد...خدایش خیلی ناراحت شدم، تجاوز به حریم اندیشه های شخصی یک نفر عین نامردیست.

<< صفحه‌ی اصلی