Thursday, July 07, 2005
اندر احوالات و انتخابات...
*مدتي است كه بخاطر شرايط جسمي و تزريق بتافرون، از وبگردي هاي شبانه محروم، و تا اطلاع ثانوي به استراحت مبرم نياز دارم. لطفآ بنده را از دعاي خير خود محروم نفرمائيد.

*نكته اي هست كه كمي كهنه شده ولي گفتني را بايد گفت، براي آن دسته از دوستاني كه به طرق مختلف قصد جبهه گيري در مورد نظر شخصي من درباره انتخابات را داشتند، بايد به عرض برسانم:

من اينجا فقط نظرات شخصي خود را بيان مي كنم. هنوز هم بر سر مواضع خود پايبندم و به اين اعتقاد دارم كه احمدي نژاد گزينه مناسبي براي پست رياست جمهوري نبود. و در دور اول انتخابات فقط بدليل حماقت تحريم گران موفق به حضور در دور دوم انتخابات شد. و در اين مرحله فقط و فقط با توجه به ذهنيت بدي كه مردم نسبت به هاشمي داشتند رئيس جمهور ايران شد. ولي اگر بين اصلاح طلبان(معين، كروبي و مهرعليزاده) اجماع صورت مي گرفت، اين اتفاق هرگز نمي افتاد. اين يك تحليل و برداشت كلي درباره انتخابات از نظر من بود. همين و بس...

و براي تو دوست عزيز: پيشرفت كشور در هر ضمينه، باعث افتخار هر ايراني كه به كشورش عشق مي ورزد، مي باشد. حال چه با احمدي نژاد يا هر شخص ديگري، اميدوارم كه نظر بنده در مورد شخص آقاي احمدي نژاد اشتباه از آب درآيد و باعث خرسندي تمام طرفداران رئيس جمهور شود. ولي از قديم الايام گفته اند: شب دراز است و قلندر بيدار، كه معادل فارسي روانش مي شود: نشاشيده شب دراز است دوست گرامي من...

<< صفحه‌ی اصلی